Administratief medewerker

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie, waar jouw input en enthousiasme een groot effect heeft op ons gezamenlijke succes? Dan zoeken wij jou voor de functie Administratief medewerker!

Wat ga je doen?
Als administratief medewerker zorg je ervoor dat de administratie rondom regelgeving en HR continue goed op orde is. Je werkt nauw samen met onze Compliance Officer en HR afdeling. Je werkt secuur en georganiseerd omdat de juiste verslaglegging cruciaal is om ons kwaliteit- & veiligheids- systeem, de zaken rondom regelgeving en personeel goed te kunnen borgen.

De werkzaamheden die je als administratief medewerker/ster uitvoert, zijn:

  • Administratieve taken rondom ons kwaliteitssysteem zoals het opvragen, controleren en opslaan van test certificaten of certificaten van het kwaliteit systeem van onze leveranciers.
  • Registreren, najagen en uitwerken van administratieve acties uit het RI&E.
  • Het najagen van de vastlegging van veiligheidsinstructies en reglementen.
  • Het aanvragen, de verslaglegging en verkrijgen van WBSO subsidies.
  • Administratieve opvolging ten behoeve van vergunningen
  • Administreren van wettelijke verplichtingen zoals verwijderingsbijdrage.
  • Administratieve taken rondom terugroepacties
  • Administratieve actie die voortvloeien vanuit de AVG wetgeving, zoals het veilig opslaan van personeelsgegevens en cv etc.
  • Invoeren van personeelsdossiers en controleren op volledigheid.
  • Administratief verwerken van in- en uitdienst treding.
  • Registreren uitgifte van werkkleding en -schoenen en tags.
  • Bewaken van einddata contracten.
  • Verzorgen van de planning van gesprekken.
  • Controleren van verlofregistraties.
  • Ondersteunende taken bij acties, mailingen, nieuwsbrief etc.

Wie zijn wij?
Optima Cycles ontwikkelt en produceert Dutch ID e-bikes en Lovens elektrische bakfietsen. Onze producten worden uitgeleverd aan verkooppunten in Nederland, België en Duitsland. Onze premium producten worden elk jaar mooier, beter en nog geavanceerder. Vakmanschap en kwaliteit zit in ons DNA. Met een eigen fabriek in Taiwan en productontwikkeling, assemblage en verkoop in Beverwijk, hebben wij een unieke positie in de fietsindustrie. Dit bezorgde ons afgelopen jaren een enorme groei. En we hebben nog veel meer ambities voor de komende jaren! Hiermee zitten wij in een zeer interessante fase van ons bedrijf.

 

Wie ben jij?
Je wilt werken aan een mooi product en hebt een natuurlijke drive om dingen goed te doen en voor kwaliteit te kiezen. Vanuit regelgeving en HR ontstaat veel administratief werk en jij bent de aangewezen persoon om dit secuur en nauwkeurig te verwerken. Een goede communicatie is hierbij essentieel. Je schakelt namelijk dagelijks met collega’s en externe partijen om de juiste informatie administratief te kunnen verwerken.

Verder beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denk niveau.
  • Je bent accuraat en zelfstandig.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij?

  • Een baan van 32 tot 40 uur per week.
  • Een afwisselende functie in een snel groeiende internationale organisatie met volop ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Een werkomgeving met enthousiaste collega’s en een informele sfeer.
  • Ruimte voor eigen initiatief en verdere professionalisering.
  • Marktconforme salaris.

Zie jij jezelf in deze functie?

Solliciteer dan door je CV en volledige motivatie aan ons te sturen via annita.blom@optima-cycles.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annita Blom: +31(0)251 760707.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.