Ben jij op zoek naar een uitdagende functie, waar jouw input en enthousiasme een groot effect heeft op ons gezamenlijke succes? Dan zoeken wij jou als Medewerker debiteuren administratie!
Wat ga je doen?
Als medewerker debiteuren administratie houd je je vooral bezig met debiteurenbeheer (80%) en facturatie (20%). Je zorgt samen met de facturatiemedewerker dat alle orders tijdig worden gefactureerd en bent verantwoordelijk voor het bewaken van de debiteurenportefeuille. Je werkt nauw samen met onze Sales Binnendienst.
De werkzaamheden die je als Medewerker Debiteurenadministartie uitvoert, zijn:
- Je verstuurt betalingsherinneringen en aanmaningen en hebt (telefonisch) contact met klanten over openstaande posten;
- Je beoordeelt en bewaakt de kredietlimieten;
- Je zet wekelijks de incasso’s klaar;
- Je rapporteert maandelijks over de totale debiteurenportefeuille;
- Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, opstellen en verwerken van verkoopfacturen;
- Je controleert de facturatie en lost eventuele afwijkingen op;
- Je stelt creditfacturen op;
- Je controleert klant specifieke afspraken;
- Je bent het aanspreekpunt voor klanten over de ontvangen facturen;
- Je denkt mee over verbeteringen en optimalisaties aan onze processen;
- Je ondersteunt bij de crediteurenadministratie bij afwezigheid.
Wie zijn wij?
Wij geloven in een wereld met duurzame e-mobiliteitsoplossingen. Onafhankelijk vervoer voor ultieme vrijheid en plezier voor iedereen. Onze missie: “het bouwen van superieure e-bikes voor de ultieme rijervaring en alledaags geluk”.
Optima Cycles is onder andere fabrikant van Dutch ID en Lovens. Onze producten worden uitgeleverd aan verkooppunten in Nederland, België, Finland en Duitsland. Echt vakmanschap zit in ons DNA. We hebben eigen fabrieken in Beverwijk (Nederland) en Taichung City (Taiwan).
Jouw Optima collega’s herken je omdat ze dagelijks vol passie aan de slag gaan, samenwerken, flexibel en ambitieus zijn. Onze cultuur kan je het beste omschrijven als informeel, no-nonsens en typeert zich door echte aanpakkers.
Wie ben jij?
Je wilt werken aan een mooi product en hebt een natuurlijke drive om dingen goed te doen en voor kwaliteit te kiezen. Je bent integer en assertief. Je hebt een sterk cijfermatige inzicht en een klantgerichte houding, zowel in- als extern. Je werkt nauwkeurig en bent doortastend en initiërend. Je doet je werk met passie en hebt gaat flexibel om met veranderende situaties. Naast dat je je werk zelfstandig kunt uitvoeren, vind jij samenwerken even belangrijk.
Verder beschik je over:
- MBO4 werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
- Kennis van fiscale (BTW) regelgeving.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Goede kennis van Exact Globe en Excel.
Wat bieden wij?
- Een baan van 32-40 uur per week.
- Een afwisselende functie in een snelgroeiende internationale organisatie met volop ontwikkelingsmogelijkheden.
- Een werkomgeving met enthousiaste collega’s en een informele sfeer.
- Ruimte voor eigen initiatief en verdere professionalisering.
Zie jij jezelf in deze functie?
Solliciteer dan door je CV en volledige motivatie aan ons te sturen via personeelszaken@optima-cycles.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annita Blom: +31(0)251 760707.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.